Petäjäveden aluetyö

Keuruun helluntaiseurakunta toimii myös lähikunnissa. Aktiivista toimintaa on erityisesti Petäjävedellä 30 kilometrin päässä Jyväskylän suuntaan. Petäjävesi on vireä ja dynaaminen kunta, jossa on asukkaita noin 4 000. Vuonna 2007 Keuruun helluntaiseurakunta aloitti työn Petäjävedellä työyhteyden siirtyessä Jyväskylästä Keuruulle.

Nykyisin Jumalanpalveluksia pidetään joka toinen sunnuntai Kahvila Freesin tiloissa klo 16:00. Kahvila Freesi sijaitsee keskustassa Osuuspankkia vastapäätä. Toimitila on tiloiltaan hyvin sopiva erilaisten tilaisuuksien pitämiseen, ja sinne mahtuu kerrallaan noin 60 henkilöä. Lisäksi joka toinen perjantai on Ankkurin rukousillat klo 18:00 (Suutarintie 4). Seurakunnan toiminnasta ilmoitetaan petäjävesi lehdessä sekä Keuruun helluntaiseurakunnan nettisivuilla.

Petäjäveden toiminnasta pastoreista vastaa Keuruun helluntaiseurakunnan seurakuntapastori Pirjo Metsälä.

Yhteystiedot:

Kahvila Freesi Oy